Uncategorized

فروش روکش صندلی ارزان در تهران

فروش روکش صندلی ارزان در تهران

فروش روکش صندلی ارزان در تهران

روکش صندلی خودرو یکی از لوازم جانبی پرکاربرد به شمار می‌آید. هر فردی که یک اتومبیل جدید خریداری می‌کند، باید در اولین فرصت به یک مرکز فروش روکش صندلی ماشین مراجعه کند تا بتواند روکش‌های با کیفیت، زیبا و متناسب با فریم صندلی را تهیه کند. در صورت عدم تهیه این روکش‌ها، پس از مدتی صندلی‌های اصلی به دلیل عواملی مانند آلودگی محیط، اعمال نیرو و تنش، زیبایی و فرم اولیه خود را از دست می‌دهند. بنابراین، بهتر است از همان ابتدا یک روکش با قیمت مناسب خریداری کنیم تا نمای داخلی ماشین بهبود یابد و صندلی‌ها سالم باقی بمانند.

تهران به‌عنوان پایتخت ایران، میزبان بسیاری از مراکز خرید روکش صندلی ماشین معتبر است. این مراکز با دارا بودن تنوع بالای روکش‌ها برای انواع خودروها، از جمله خودروهای ایرانی و وارداتی، به ارمغان می‌آورند که مشتریان مختلف می‌توانند با توجه به نیازها و سلیقه‌های خود روکش مناسب را انتخاب کنند.

مزایا و معایب روکش صندلی

  • مزایا

یکی از مزیت‌های بزرگ روکش صندلی چرم نسبت به بقیه روکش‌های موجود در بازار، راحتی تمیز کردن آن است. این ویژگی مخصوصاً برای خانواده‌هایی که بچه‌های خردسال دارند می‌تواند موردی حیاتی باشد. اما نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که نباید کثیفی‌ها و لکه‌ها به مدت زیادی روی روکش باقی بمانند. در صورتی که لکه‌ها مدت زیادی را روی روکش باقی بمانند، به سختی پاک خواهند شد.

از دیگر مزایای روکش صندلی چرم می‌توانیم به عدم رنگ و رو رفتگی آن در گذر زمان اشاره کنیم. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از مدتی استفاده از روکش صندلی خود و قرار گرفتن آن در آفتاب شدید، رنگ آن می‌رود. خوشبختانه روکش‌های چرمی اینگونه نیستند و طبق آزمایشات انجام شده روی روکش‌های صندلی چرمی حتی شدیدترین آفتاب‌ها هم نمی‌توانند رنگ این دسته از روکش‌ها را از بین ببرند.

  • معایب

روکش‌های صندلی چرمی معایبی نیز دارند. یکی از بزرگ‌ترین معایب این نوع از روکش‌های صندلی خودرو، گرم شدن آنها در تابستان است. به گونه‌ای که اگر شما خودرو خود را زیر نور آفتاب برای مدتی رها کنید و بخواهید دوباره سوار آن شوید، روکش‌های شما به قدری گرم می‌شوند که نمی‌توانید به راحتی روی آنها بنشینید.

از دیگر معایب روکش صندلی چرم می‌توانیم به عرق کردن شما به دلیل عدم جریان هوا اشاره کنیم. برخلاف روکش‌های پارچه‌ای، روکش‌های چرمی قابلیت جریان هوا را ندارند و همین عامل هم سبب می‌شود تا در رانندگی‌های طولانی مدت، سرنشینان عرق کنند. این ویژگی در فصول گرم سال می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد.

در کنار گرم شدن روکش‌ها در فصول گرم سال، در زمستان هم این روکش‌ها سرد می‌شوند. همین عامل هم سبب می‌شود تا هنگامی که شما می‌خواهید تا با روشن کردن بخاری ماشین فضای آن را گرم کنید، روکش‌های صندلی شما دیرتر گرم شوند. یکی دیگر از معایب روکش‌های چرمی، مقاومت کم آنها در برابر خراش و ساییدگی است. در صورتی که روکش صندلی ماشین شما از جنس چرم است، حتماً مراقب باشید تا اجسام تیز به آن برخورد نکنند و یا اجسام سنگین را روی آن نکشید.

قیمت اصلی 2.850.000 تومان بود.قیمت فعلی 2.750.000 تومان است.
قیمت اصلی 3.000.000 تومان بود.قیمت فعلی 2.900.000 تومان است.

مرکز خرید روکش صندلی ماشین

اگر می‌خواهید در یک فرصت و زمان مناسب تعداد بالایی از روکش‌های صندلی را در مدل‌های گوناگون ببینید و با یکدیگر مقایسه کنید، بهتر است یک وبسایت آنلاین را که علاوه بر تولید دارای یک فروشگاه اینترنتی است، انتخاب کنید. با مراجعه به سایت مورد نظر می‌توانید ده‌ها مدل را ببینید. شما می‌توانید با حوصله و صبر بالا حتی زمان طولانی را صرف مطالعه ویژگی‌های کامل محصولات کنید و نمونه‌ای را که بیشتر می‌پسندید انتخاب کنید. در مقابل، در فروشگاه‌ها ممکن است به شما چندین مدل محدود معرفی شود و شما در زمان کم باید یک نمونه را انتخاب کنید. در یک فروشگاه اینترنتی و آنلاین تمام اطلاعات مربوط به محصولات آورده شده است. به جز ویژگی‌ها و خصوصیات محصول، کاربران به دنبال اطلاع از قیمت روکش‌ها هستند که در کنار محصول ذکر شده است و شما می‌توانید بر اساس بودجه خود انتخاب خرید کنید.

ما در فروشگاه سلیم یدک، به شما عزیزان روکش‌های صندلی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهیم. علاوه بر فروش روکش صندلی، انواع کفپوش ماشین و دیگر لوازم خودرو نیز در اینجا موجود است. تمامی محصولات فروشگاه معتبر و بزرگ سلیم ، با پایین‌ترین قیمت در بازار برای خدمت به شما عزیزان عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *